Η παραπάνω συμφωνία αναμένεται να επικυρωθεί, εφόσον οι πιστώτριες τράπεζες κάνουν δεκτό το σχέδιο αναδιάρθρωσης του υπέρογκου δανεισμού που έχει η εταιρεία «Π&Ρ Δάβαρης» ώστε αυτή, σε συνδυασμό με τα κεφάλαια που θα τοποθετήσουν οι νέοι επενδυτές, να είναι βιώσιμοι.
Αν δεν γίνει το σχέδιο δεκτό, είναι πολύ πιθανόν η εξαγορά να μην προχωρήσει με υπαρκτό πλέον τον κίνδυνο πτώχευση της «Π&Ρ Δάβαρης». Πάντως -σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες- οι τράπεζες είναι θετικές στο σχέδιο αυτό, οπότε και οι δύο εταιρείες προχώρησαν στην ανακοίνωση της συμφωνίας.
Εφόσον όλα πάνε καλά, το πρώτο μέλημα της αναγεννημένης εισαγωγικής εταιρείας θα είναι η εξομάλυνση εισαγωγών και διάθεσης των ανταλλακτικών των αυτοκινήτων Hyundai και KIA, ωστε οι όποιες ελλείψεις έχουν υπάρξει στην Ελληνική αγορά να εξαλειφθούν. Παράλληλα αντίστοιχες κινήσεις θα γίνουν και στις εισαγωγές των νέων αυτοκινήτων των δύο εταιριών, αφού λόγο ρευστότητας δεν έχουν έρθει στην Ελλάδα νέα μοντέλα, που ήδη κυκλοφορούν στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Χαρακτηριστικό είναι οτι σήμερα στην Ελλάδα διατίθενται μόλις τρία αυτοκίνητα της Hyundai (i10, i20, i30) Οταν στην υπόλοιπη Ευρώπη πωλούνται 13 διαφορετικά μοντέλα με πολλαπλά αμαξώματα (coupe, sedan, station wagon κλπ).
Αυτή είναι η πλήρης γκάμα των αυτοκινήτων Hyundai:
Εφόσον επικυρωθεί η συμφωνία των δύο ομίλων, οι θέσεις εργασίας θα διατηρηθούν ενώ ο «Όμιλος Βασιλάκη» διαθέτοντας και την SEAT, θα έχει ένα μερίδιο 10% στις εισαγωγές αυτοκινήτων στην Ελλάδα, ενισχύοντας ιδιαίτερα την παρουσία του στην Ελληνική αγορά.
Θυμίζουμε πως η Ελληνικός όμιλος επιχειρήσεων, αυτοκινητικά δραστηριοποιείται με επιτυχία στις λιανικές πωλήσεις με την ΒΕΛΜΑΡ (εξουσιοδοτημένος διανομέας και επισκευαστής αυτοκινήτων ABARTH, ALFA ROMEO, FORD, FIAT, OPEL, SEAT, SAAB, VOLVO, HONDA & MITSUBISHI), στα μεταχειρισμένα με τα Stock Center, αλλά και στις εισαγωγές ανταλλακτικών. Παράλληλα διαθέτει και την Hertz.
Newsauto.gr