Το «Τούνελ» στην πρώτη εκπομπή της χρονιάς, έφερε στο φως μια νέα σημαντική αποκάλυψη, που δίνει άλλη διάσταση στο θρίλερ της Αγραφιώτου.
Η Αγγελική Νικολούλη κατάφερε να μπει στο «άβατο» που παγιδεύτηκε και δολοφονήθηκε άγρια, η άτυχη γυναίκα.
Ψάχνοντας σπιθαμή προς σπιθαμή το υπόγειο του μυστηρίου στο Μαρούσι, η ερευνήτρια εντόπισε με την κάμερα της εκπομπής το «σημάδι» του δολοφόνου…
Τα νέα στοιχεία που αποκάλυψε η δημοσιογράφος, δείχνουν πως ο δράστης γνώριζε καλά τον χώρο και είχε εύκολη πρόσβαση σε μια αθέατη για τους πολλούς έξοδο κινδύνου, από την οποία διέφυγε.
Συγκεκριμένα από μία πόρτα στο ισόγειο που οδηγεί στον εξωτερικό χώρο του κτιρίου, όπου δεν υπήρχαν τότε κάμερες και συναγερμός.
Σημαντική λεπτομέρεια: Η πόρτα αυτή μπορεί να ανοίξει από μέσα, αλλά από την εξωτερική πλευρά μόνο με κλειδιά.
Μετά από έρευνα, η εκπομπή ξεκαθάρισε πως τα κλειδιά φυλάσσονται στον Δήμο Αμαρουσίου αλλά και στην ιδιοκτήτρια εταιρεία του κτιρίου.
Σχεδόν εννιά μήνες μετά τη στυγερή δολοφονία της 69χρονης γυναίκας και με το δράστη να παραμένει ασύλληπτος, η δημοσιογράφος «ακτινογράφησε» το τρίτο υπόγειο γκαράζ και το κλιμακοστάσιο, με αδιάψευστο μάρτυρα την κάμερα.
Στο σημείο ο χρόνος μοιάζει να έχει παγώσει… Τα ίχνη που άφησε πίσω του ο μανιακός δράστης, ζωντάνεψαν τη φρίκη…
Όλα έδειξαν ότι ο δολοφόνος γνώριζε πολύ καλά τις εγκαταστάσεις του κτιρίου. Παγίδευσε το θύμα του με άνεση μέσα στο σκοτεινό κλιμακοστάσιο που δεν χρησιμοποιούσαν οι υπάλληλοι του καταστήματος.
Γνώριζε ότι ο ηλεκτρικός πίνακας τροφοδοτούσε με ρεύμα το τρίτο υπόγειο μαζί με το κλιμακοστάσιο και ότι τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, δεν λειτουργούσε.
Αιφνιδίασε την Αγραφιώτου στο δεύτερο υπόγειο μόλις εκείνη πάρκαρε το αυτοκίνητο της και την παρέσυρε κατευθείαν στο κλιμακοστάσιο. Τα ίχνη του αίματος και το παλαμικό αποτύπωμα της γυναίκας, μαρτυρούν πως προσπάθησε να αμυνθεί και να διαφύγει προς τον επάνω όροφο, αλλά εντός του μονωμένου κλιμακοστασίου.
Την πρόλαβε, τη χτύπησε και προσπάθησε να τη βιάσει στο πλατύσκαλο του δεύτερου υπογείου. Εκεί βρέθηκαν το εσώρουχο, το φουλάρι και το παντελόνι της. Η γυναίκα όπως δείχνουν τα ίχνη, αντιστάθηκε για μια ακόμα φορά με αποτέλεσμα να της χτυπήσει το κεφάλι στον τοίχο και με κλωτσιές να την ρίξει από τις σκάλες, στο δάπεδο του τρίτου υπογείου, κινούμενος πάντα στον κλειστό χώρο του κλιμακοστασίου.
Στη συνέχεια ανενόχλητος όπως προέκυψε από την έρευνα του «Τούνελ», έφυγε από την έξοδο κινδύνου του ίδιου χώρου.
Στο στούντιο βρέθηκαν ο Προϊστάμενος της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Πειραιά κ. Ηλίας Μπογιόκας και ο ιατροδικαστής – γιατρός Δημόσιας Υγείας κ. Σωκράτης Τσαντίρης.
Οι έμπειροι επιστήμονες ανέλυσαν με την δημοσιογράφο τις άγνωστες πτυχές του φρικιαστικού εγκλήματος, σε μια προσπάθεια να ενώσουν τα κομμάτια που λείπουν από την τελική εικόνα που θα οδηγήσει στη σύλληψη του δράστη.
Η άτυχη γυναίκα δέχθηκε κλιμακούμενα χτυπήματα και υπέστη ισχυρή άσκηση δύναμης. Κάτι που προκύπτει από τα πολλά κατάγματα στο σώμα της και κυρίως στην κορυφή του κεφαλιού της.
Το χρονικό της εξαφάνισης και η πρώτη αποκάλυψη του «Τούνελ»
Η Ελευθερία Αγραφιώτου 69 χρόνων, από το Νέο Ηράκλειο, είχε χαθεί την Πέμπτη 21 Απριλίου 2016 με το αυτοκίνητο της, ένα λευκό Opel Corsa.
Είκοσι δύο μέρες μετά, κατά τη διάρκεια της ζωντανής προβολής της εκπομπής υπάλληλος καταστήματος στο Μαρούσι, ανέφερε ότι στο δεύτερο επίπεδο του υπόγειου γκαράζ βρισκόταν ένα αυτοκίνητο που ταίριαζε με αυτό της αγνοούμενης. Την άλλη μέρα, Σάββατο 14 Μαΐου, το αυτοκίνητο βρέθηκε. Κανείς όμως τότε δεν σκέφτηκε να ερευνήσει στο χώρο.
Λίγες μέρες αργότερα στις 25 Μαΐου, το πτώμα της Ελευθερίας Αγραφιώτου εντοπίστηκε σε προχωρημένη σήψη στο ίδιο κτίριο όπου η εκπομπή βρήκε το αυτοκίνητο της!
Τα στοιχεία «μιλούν» στην κάμερα του «Τούνελ»
Στην επιτόπια έρευνα της στα υπόγεια γκαράζ, τη δημοσιογράφο συνόδευαν υπεύθυνοι του Δήμου Αμαρουσίου και εκπρόσωπος του καταστήματος που βρίσκεται στο ίδιο κτίριο και που είχε βάρδια την ημέρα που βρέθηκε το πτώμα της άτυχης Ελευθερίας Αγραφιώτου. Όπως εξήγησε, την περίοδο εκείνη το τρίτο υπόγειο γκαράζ ήταν κλειστό για το κοινό και στην ράμπα των αυτοκινήτων ήταν τοποθετημένη αλυσίδα που εμπόδιζε την πρόσβαση. Πολλοί όμως συνήθιζαν να την βγάζουν για να παρκάρουν εκεί.
Η έντονη δυσοσμία που ερχόταν από το σκοτεινό γκαράζ, τους υποχρέωσε να κάνουν την έρευνα τους, το απόγευμα της 25ης Μαΐου 2016. Μια τετραμελής ομάδα υπαλλήλων του καταστήματος, αποφάσισαν να κατεβούν στο υπόγειο με δύο φακούς για να διαπιστώσουν την αιτία της δυσοσμίας.
Όσο πλησίαζαν στην πλευρά του κλιμακοστασίου που δεν είχε λειτουργήσει ποτέ μέχρι τότε, διαπίστωσαν ότι μύριζε εντονότερα. Στην αρχή δεν πρόσεξαν κάτι ιδιαίτερο μέσα στο σκοτάδι , ούτε ύποπτα σημάδια στους τοίχους.
Μόλις άνοιξαν την πόρτα με το λιγοστό φως των φακών που κρατούσαν, αντίκρισαν το μακάβριο θέαμα. Το πτώμα βρισκόταν πεσμένο μπροστά στη σκάλα. Παντού υπήρχαν αίματα που είχαν απλωθεί στο πάτωμα του κλιμακοστασίου και έφταναν μέχρι την πόρτα που οδηγεί στο τρίτο γκαράζ.
Η δημοσιογράφος κατέγραψε με την κάμερα το χώρο. Η φρίκη ήταν παρούσα, ζωντανή. Μια τούφα από τα μαλλιά της 69χρονης γυναίκας, βρίσκεται ακόμα κολλημένη στον τοίχο…
Το «σημάδι» του δολοφόνου στην κάμερα του «Τούνελ»
Η Αγγελική Νικολούλη «ζωντάνεψε» το ίδιο σκηνικό που υπήρχε και τότε. Η πόρτα πυρασφάλειας από το γκαράζ προς το μικρό κλιμακοστάσιο που κανείς δεν χρησιμοποιούσε, ήταν μισάνοιχτη. Λίγο πιο μέσα υπήρχε μια άλλη πόρτα κλειστή, που οδηγούσε στα ανενεργά ασανσέρ των διαμερισμάτων του κτιρίου, μια μικρή αποθήκη και μια σκάλα που λειτουργεί σαν έξοδος κινδύνου.
Στο σημείο αυτό, πίσω από την δεύτερη πόρτα, βρέθηκε το ημίγυμνο πτώμα της άτυχης γυναίκας μέσα σε μια λίμνη αίματος.
Η σκάλα λειτουργεί σαν έξοδος κινδύνου και συνδέει τα τρία υπόγεια.
Η δημοσιογράφος αναρωτήθηκε που καταλήγει αυτή η σκάλα. Την ανέβηκε και με ανοιχτή την κάμερα, έφτασε στο ισόγειο του κτιρίου. Σπρώχνοντας την πόρτα που βρίσκεται στο σημείο, διαπίστωσε έκπληκτη πως οδηγεί έξω από το κτίριο.
Η έξοδος αυτή καλύπτεται από φυτά και αποτελούσε το κατάλληλο σημείο διαφυγής για τον δράστη, αφού δεν διέθετε ούτε κάμερα ασφαλείας, αλλά ούτε και συναγερμό.
Το «Τούνελ» «ακτινογραφεί» το υπόγειο του μυστηρίου…
Στην αυτοψία που πραγματοποίησε η ρεπόρτερ στο χώρο, ερεύνησε τις εμφανείς εξόδους από το τρίτο υπόγειο γκαράζ. Τα σημεία αυτά ήταν η ράμπα από όπου μπαίνουν και βγαίνουν τα αυτοκίνητα, τα ασανσέρ και η σκάλα που οδηγούν στο κατάστημα του κτιρίου και βρίσκονται σε απόσταση ακριβώς απέναντι διαγώνια από το κλιμακοστάσιο που έγινε ο τάφος της Ελευθερίας. Τα συγκεκριμένα ασανσέρ συνδέονταν με το μείον δύο γκαράζ και εκείνη την περίοδο λειτουργούσαν. Σ’ αυτά όμως δεν βρέθηκε κάποιο αξιόλογο εύρημα. Μετά τη δολοφονία της Αγραφιώτου, η πρόσβαση με τα ασανσέρ στο τρίτο υπόγειο διακόπηκε.
Ο δράστης γνώριζε καλά τον χώρο και φαίνεται ότι δεν χρησιμοποίησε αυτά τα σημεία για την είσοδο του στο υπόγειο.
Κινήθηκε κατευθείαν προς το κλιμακοστάσιο που συνδέεται με τα άλλα δυο υπόγεια.
Σήμερα το τρίτο υπόγειο που έχει περάσει στη δικαιοδοσία του καταστήματος, φωτίζεται, διαθέτει κάμερες ασφαλείας και συναγερμό.
Η Αγγελική Νικολούλη ρώτησε εργαζόμενο του καταστήματος για την πελάτισσα τους, οδηγό Μπε- Εμ – Βε αυτοκινήτου. Η μάρτυρας είχε καταγγείλει στην ασφάλεια του καταστήματος τρομοκρατημένη, πως σ’ αυτό το σκοτεινό τότε υπόγειο, ένας ύποπτος άνδρας είχε κινηθεί επιθετικά προς το μέρος της. Τον είχε περιγράψει σαν ένα καραφλό άνδρα, με άρρωστο άγριο βλέμμα. Το περιστατικό είχε συμβεί περίπου τρεις μήνες πριν βρεθεί νεκρή η Αγραφιώτου. Σύμφωνα με τον εργαζόμενο του καταστήματος η γυναίκα αυτή δεν παρουσιάστηκε ξανά.
Το σημείο διαφυγής του δολοφόνου…
Μετά την αυτοψία που πραγματοποίησε στο χώρο που βάφτηκε με το αίμα της άτυχης γυναίκας, η Αγγελική Νικολούλη συνέχισε τη διεξοδική έρευνα της.
Εντόπισε και συνομίλησε με τον εκπρόσωπο εταιρείας ξένων συμφερόντων, στην οποία ανήκουν τα διαμερίσματα που βρίσκονται στο ίδιο κτίριο που βρήκε τραγικό θάνατο η Αγραφιώτου.
Όπως εξήγησε στη δημοσιογράφο, στον όροφο βρίσκονται δύο διαμερίσματα. Την περίοδο που ο μανιακός δολοφόνησε την 69χρονη, τα διαμερίσματα δεν ήταν σε λειτουργία και παραμένουν κλειστά μέχρι σήμερα.
Λίγο καιρό πριν διαπραχθεί το άγριο έγκλημα , είχαν σχεδόν ολοκληρωθεί στον χώρο, εργασίες κατασκευής. Ο εκπρόσωπος υποστήριξε πως εκείνο το χρονικό διάστημα δεν υπήρχαν εργάτες, τα κλειδιά είχαν επιστραφεί στην εταιρεία από τον κατασκευαστή και κανείς άλλος δεν είχε πρόσβαση στα διαμερίσματα.
Ξεκαθάρισε ακόμη, πως τα ασανσέρ που οδηγούν στα διαμερίσματα και συνδέονται με το επίμαχο υπόγειο γκαράζ, δεν έχουν τεθεί σε λειτουργία.
Σε σχετική ερώτηση της Αγγελικής Νικολούλη για το ποιος έχει τα κλειδιά της πόρτας στην οποία οδηγεί η σκάλα του κλιμακοστασίου, απάντησε χαρακτηριστικά:
«Σαν εταιρεία, μεταβιβάσαμε και παραδώσαμε επίσημα στον Δήμο Αμαρουσίου το τρίτο υπόγειο γκαράζ του κτιρίου ως δωρεά. Τότε ο φωτισμός λειτουργούσε κανονικά. Παραδώσαμε όλα τα κλειδιά, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της συγκεκριμένης πόρτας που οδηγεί στην έξοδο» .
Είπε ακόμα πως κάποια στιγμή πριν το συμβάν, υπεύθυνοι του καταστήματος τον ενημέρωσαν για κάποια προβλήματα υγρασίας που είχαν παρουσιαστεί και χρειάζονταν αποκατάσταση. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας βρέθηκε τότε για αυτοψία στο χώρο. Του προκάλεσε εντύπωση το γεγονός ότι τα φώτα ήταν παντού σβηστά. Ρώτησε γιατί δεν υπήρχε φωτισμός και η απάντηση που έλαβε ήταν πως ή ήθελε ο Δήμος να κάνει οικονομία, ή έκοψαν το ρεύμα!
«Μα είναι δυνατόν αναρωτήθηκα, κάναμε μια τέτοια δωρεά και το άφησαν έτσι σκοτεινό;» είπε χαρακτηριστικά στην δημοσιογράφο.
Όπως είπε μετά την είδηση της ανεύρεσης του πτώματος στο υπόγειο, έψαξαν για να δουν αν είχε παραβιαστεί ο χώρος προς και από τα διαμερίσματα, αλλά δεν βρήκαν κάτι.
Ο ίδιος πιστεύει πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο δράστης να διέφυγε από την πόρτα του κλιμακοστασίου που οδηγεί στον εξωτερικό χώρο του κτιρίου.
«Κανείς δεν κέρδισε από αυτό που έπαθε η νονά μου…»
«Δεν ξέρω αν ήταν το τέλειο έγκλημα. Ο δράστης ήταν σεσημασμένος ή βαριά ψυχικά άρρωστος…».
Μ’ αυτά τα λόγια, ένας από τους πιο κοντινούς ανθρώπους της άτυχης Ελευθερίας, ο βαφτισιμιός της Γιώργος, προσπαθεί να δώσει μια λογική εξήγηση για την άγρια δολοφονία της.
«Πήγα εκεί που την σκότωσαν ν’ αφήσω ένα λουλούδι. Βρέθηκα σε μια λίμνη αίματος. Ήταν ένας άγριος τόπος. Προσπαθώ να το ξεχάσω. Υπήρχε τόση σκοτεινιά, σίγουρα ο δράστης γνώριζε το χώρο. Αν υπήρχε άλλος τρόπος διαφυγής, πρέπει να ερευνηθεί…»
Σε σχετική ερώτηση της δημοσιογράφου ο νεαρός βαφτισιμιός του θύματος απάντησε: « Δεν γνώριζα ότι θα μπορούσαμε οι συγγενείς και οι κοντινοί της άνθρωποι να ορίσουμε τεχνικό σύμβουλο στη νεκροτομή της. Όσα περισσότερα κεφάλια ασχολούνται, τόσο καλύτερα. Είναι καλό που επανέρχεστε και με ειδικούς ιατροδικαστές… Να βρεθεί ο δολοφόνος όχι μόνο για να δικαιωθεί η νονά μου, αλλά και για να μην κινδυνέψει κάποιος άλλος…».
Είπε στην Αγγελική Νικολούλη ότι πρόσφατα πήγε στον τάφο της για να τιμήσει τη μνήμη της. « Βρήκα ένα στεφάνι με άσπρα λουλούδια σε σχήμα καρδιάς κρεμασμένο πάνω στον σταυρό του μνήματος. Δεν μπορούσα να σκεφτώ ποιος μπορεί να το άφησε. Μου φάνηκε περίεργο. Γι’ αυτό σας το λέω…».
ΠΗΓΗ anikolouli.gr