A A A

Μεταφορά ΚΤΕΛ: Οι αφετηρίες πάνε δίπλα σε µετρό & τρένα

Η πρόταση του Οργανισµού για τη µεταφορά σε σταθµούς µέσων σταθερής τροχιάς, σε πέντε βασικούς άξονες

Την... έξωση των αφετηριών των ΚΤΕΛ Αττικής, τον διαχωρισµό του Λεκανοπεδίου σε πέντε βασικούς άξονες και τη δηµιουργία ισάριθµων νέων αφετηριών σε σταθµούς µέσων σταθερής τροχιάς (µετρό και ηλεκτρικός σιδηρόδροµος), προκειµένου να αποσυµφορηθεί το κέντρο της Αθήνας, προωθεί ο ΟΑΣΑ.

Η µείωση της διαδροµής που εκτελείται σήµερα από τα ΚΤΕΛ θα επιφέρει και µειώσεις στις τιµές των εισιτηρίων από 0,20 έως τουλάχιστον 1,40 ευρώ, καθώς το κόµιστρο των ΚΤΕΛ προκύπτει από αλγόριθµο, στον οποίο υπολογίζεται και η καλυπτόµενη χιλιοµετρική απόσταση. Ο Οργανισµός έχει έτοιµη την πρότασή του, την οποία παρουσιάζει σήµερα το «Εθνος» και θα αποτελέσει τη βάση έναρξης του διαλόγου µε τους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ Αττικής.

Οι νέες αφετηρίες των ΚΤΕΛ Αττικής, µε τα οποία γίνονται περισσότερες από 3,6 εκατοµµύρια µετακινήσεις τον χρόνο βάσει των στοιχείων της επιβατικής κίνησης, θα αποµακρυνθούν από την ο γιδό Μαυροµµαταίων και την πλατεία Αιγύπτου και θα δηµιουργηθούν στα εξής σηµεία:

·         Κηφισιά (Βόρειος άξονας): Το αφαιρούµενο τµήµα της διαδροµής των ΚΤΕΛ αγγίζει τα 13 χιλιόµετρα και από εκεί θα ξεκινούν και θα καταλήγουν τα ΚΤΕΛ της Σκάλας Ωρωπού µε 13 δροµολόγια ηµερησίως, του Καπανδριτίου µε 12 δροµολόγια και των Αγίων Αποστόλων µε 11 δροµολόγια. Οι δευτερεύοντες προορισµοί που θα εξυπηρετούνται είναι ο Ωρωπός, το Μαρκόπουλο, το ∆ήλεσι, το Χαλκούτσι και ο Βαρνάβας.

·  Γιάννης Σκουμπούρης: «Στόχος η ταχύτερη και βέλτιστη µετακίνηση»

«Ο Οργανισµός ολοκληρώνει τον σχεδιασµό των µετακινήσεων στην Αττική, ο οποίος θα τεθεί σύντοµα σε εφαρµογή. Βασικός στόχος είναι τα συστήµατα να είναι διαλειτουργικά, ώστε να επιτυγχάνεται η ταχύτερη και βέλτιστη µετακίνηση των επιβατών µε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς» δηλώνει στο «Εθνος» ο διευθύνων σύµβουλος του ΟΑΣΑ, Γιάννης Σκουµπούρης.

Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρξει και συντονισµός των δροµολογίων των ΚΤΕΛ και των αστικών λεωφορείων της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες), ώστε σε γραµµές που υπάρχει κάλυψη και από τους δύο φορείς τα δροµολόγια να προγραµµατίζονται ενιαία µε τέτοιο τρόπο που να εξυπηρετεί τον επιβάτη και να µη συµπίπτουν.

Η µείωση της διαδροµής θα επιφέρει και µειώσεις στις τιµές των εισιτηρίων από 0,20 έως τουλάχιστον 1,40 ευρώ

Παράλληλα, το υπουργείο Μεταφορών σε συνεργασία µε τον ΟΑΣΑ εξετάζει σηµαντικές αλλαγές και στο συγκοινωνιακό έργο αστικών λεωφορείων και τρόλεϊ, µε στόχο τη µείωση των οχηµάτων στους δρόµους. Και αυτό γιατί συγκοινωνιακές µελέτες έχουν καταδείξει ότι υπάρχουν βασικοί οδικοί άξονες µε µεγάλη συµφόρηση όπως η Λεωφόρος Κηφισίας, την οποία από το ύψος του Μεγάρου ΟΤΕ έως τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας διατρέχουν σήµερα 17 διαφορετικές λεωφορειακές γραµµές. Στην κατεύθυνση αυτή, ο ΟΑΣΑ θα επανεξετάσει το σύνολο των γραµµών κορµού.

Οι βασικές γραµµές θα παραµείνουν, ενώ ορισµένες θα κοπούν και θα µετατραπούν σε τροφοδοτικές των µέσων σταθερής τροχιάς. Οι γραµµές που εξετάζεται να καταργηθούν είναι εκείνες που καλύπτουν µεγάλες διαδροµές, χωρίς ωστόσο -όπως διαβεβαιώνουν από το υπουργείο- να υπάρχει κανένας σχεδιασµός υποκατάστασής τους από γραµµές ΚΤΕΛ.

ethnos.gr

Τιμές Καυσίμων Κηφισιά    Τιμές Καυσίμων Νέα Ερυθραία