A A A

Η αρχή του χρόνου θα βρει τα ΕΛΤΑ με πρόγραμμα εμπορικής πολιτικής στον τομέα του ρεύματος που θα είναι ικανό να προσελκύσει ευθέως τον καταναλωτή, σε συνδυασμό με την εμπιστοσύνη της οποίας χαίρει η ταχυδρομική εταιρεία, με βάση τη μέχρι σήμερα πορεία της, στη συνείδηση των πολιτών.

Μιλάμε για ένα τιμολόγιο ανταγωνιστικό έναντι της ΔΕΗ αλλά ενιαίο, χωρίς ειδικές εκπτώσεις για τους πρώτους μήνες, με καθαρή εικόνα της χρέωσης για το σύνολο του έτους, και με οικονομική επιβράβευση των συνεπών πελατών.

Αυτά δηλώνουν στο news247 αρμόδια στελέχη της εταιρείας, παρότι θέλουν να κρατήσουν χαμηλά τον πήχη όσον αφορά τα βήματα που θα κάνουν τα ΕΛΤΑ στην προμήθεια ρεύματος: Μετά την τροφοδοσία των δικών τους - περίπου 640 -καταστημάτων, μονάδων διανομής και κέντρων διαλογής, θα επιδιώξουν να εντάξουν κατά προτεραιότητα στο πελατολόγιό τους τούς εργαζόμενους και συνταξιούχους της εταιρείας, στη συνέχεια θα δώσουν το βάρος στους πελάτες που έχουν ήδη σταθερές συναλλαγές με τα ΕΛΤΑ, ενώ παράλληλα θα απευθύνονται φυσικά στο σύνολο των καταναλωτών.

Ήδη τις ημέρες αυτές ολοκληρώνονται οι δοκιμές του πληροφοριακού συστήματος που θα υποστηρίξει τη διαχείριση του πελατολογίου, ενώ έχουν εκπαιδευτεί σε βάθος για τα θέματα της ηλεκτρικής αγοράς 200 στελέχη καταστημάτων. Η λογική με την οποία θα αξιοποιηθεί το δίκτυο των ΕΛΤΑ είναι να υπάρχει σε κάθε κατάστημα ο «υπεύθυνος ενέργειας» ο οποίος θα είναι ο άνθρωπος με τον οποίο θα συνδιαλέγεται ο πελάτης όχι μόνον κατά τη διαδικασία αλλαγής προμηθευτή αλλά και στη συνέχεια. Τα ΕΛΤΑ φέρονται έτοιμα να εξαπολύσουν μια επιθετική επικοινωνιακή πολιτική, αξιώνοντας να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξοικείωση του καταναλωτή με την απελευθερωμένη αγορά ενέργειας.

Τα στελέχη του Ομίλου εκτιμούν ότι, λόγω του δημόσιου χαρακτήρα τους, θα είναι πιο εύκολο να μετακινηθεί σε αυτούς έναντι των ιδιωτικών ανταγωνιστών ένας σημαντικός αριθμός καταναλωτών που θα αποχωρήσει από τη ΔΕΗ.

News247.gr