A A A

«Εγώ, ως έμπορος Κηφισιάς με ενδιαφέρει να γίνει η Κηφισιά η νούμερο ένα αγορά της Αττικής, όπως προ κρίσης ήταν το Κολωνάκι. Το Κολωνάκι, αν και το έχει ¨φάει¨ η κρίση παραμένει η πιο ωραία αγορά. Ο δικός μου στόχος, ως πρόεδρος του Συλλόγου, είναι η Κηφισιά να ξαναγίνει νούμερο ένα, γιατί πιστεύω πως η Κηφισιά είναι η Ελβετία της Ελλάδας»!

Αυτό μας τόνισε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κηφισίας Ζεράρ Καραβάνης, υποστηρίζοντας τη θέση του Δήμου Κηφισιάς στην άρνηση έκδοσης αδειών για καταστήματα εστίασης. «Συμμερίζομαι αυτή την άποψη και στάση» καθώς ελλοχεύει ο κίνδυνος η αγορά της Κηφισιάς να καταντήσει μονάχα υγειονομικού ενδιαφέροντος αγορά, «όπως παρ’ ολίγον συνέβη στην Γλυφάδα, όπου το πρωί δεν υπάρχει κίνηση στα εμπορικά καταστήματα και το βράδυ να μην μπορείς να ¨περπατήσεις¨ από την πληθώρα κόσμου». 

«Εάν ήμουν στη θέση του δημάρχου», μας λέει, «δεν θα έδινα καινούργιες άδειες. Χρειαζόμαστε, ως αγορά, καταστήματα εστίασης, αλλά όχι της τάξεως του 50% του συνόλου των καταστημάτων στην εκάστοτε περιοχή. Πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο στην έκδοση αδειών, ώστε να μην κινδυνεύει το ένα κομμάτι της αγοράς από το άλλο, αλλά και στον τρόπο λειτουργίας». Και ο κ. Καραβάνης, αναφερόμενος στα τραπεζάκια καφετεριών, τονίζει ότι: «Δεν συμφωνώ με το κατασκηνωτικό καθεστώς», θεωρώντας πως τα πεζοδρόμια είναι για τους δημότες. 

Τέλος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συντήρηση του οδικού και πεζοδρομιακού συστήματος και των δημοσίων χώρων καθαριότητας, αλλά δήλωσε απογοητευμένος από την ανεφαρμογή του καθεστώτος ελεγχόμενης στάθμευσης. «Πιέσαμε πάρα πολύ για να εφαρμοστεί ξανά η ελεγχόμενη στάθμευση, αλλά, αν δεν υπάρξει τακτική αστυνόμευση, δεν πρόκειται να υπάρξει επιτυχία. Όταν ο πελάτης δεν βρίσκει θέσεις στάθμευσης θα φύγει για κάποιο εμπορικό κέντρο με υπόγεια στάθμευση –κι ας πληρώσει παραπάνω από 1euro/hour. Οι θέσεις στάθμευσης για το αγοραστικό κοινό είναι λιγοστές, τις οποίες καταλαμβάνουν οι εργαζόμενοι της Κηφισιάς, καθώς προτιμούν να σταθμεύουν όσο το δυνατόν πιο κοντά στο κατάστημα εργασίας τους.» 

Και κατέληξε: «Η νέα δημοτική αρχή συνέπεσε με την προεδρία μου στον Σύλλογο και βρίσκεται σε συνεργασία μαζί μας, αν και θα μπορούσαμε να χαίρουμε μεγαλύτερης στήριξης.»

«Λευκή Νύχτα» στην Κηφισιά

Ενόψει εορταστικής περιόδου, ο Σύλλογος διοργανώνει δύο εκδηλώσεις: την ψηφοφορία που βοηθά στην ανάδειξη του αυτοκινήτου της χρονιάς 2017, αλλά και αγοραστικό «μαραθώνιο», Christmas night shopping (περισσότερα εδώ), που είναι προγραμματισμένο για το Σάββατο 17 Δεκεμβρίου, αλλά ο κ. Καραβάνης είναι περισσότερο «διαβασμένος» από τους άλλους, επισημαίνοντας ότι: «Η ορολογία ¨λευκή νύχτα¨ είναι παρεξηγημένη στην Ελλάδα. Αφορά τις βόρειες χώρες της Ευρώπης, όπου το καλοκαίρι -για ένα ορισμένο διάστημα- ο ήλιος δύει μονάχα μισή ώρα ορισμένους μήνες και το γιορτάζουν, έχοντας τα μαγαζιά ανοιχτά. Στην Ελλάδα, όμως, ο ήλιος δύει όλο τον χρόνο (γέλια) γι’ αυτό και τον βρίσκω άστοχο»! 

Θα φιλοξενηθούν σε επιλεγμένα σημεία του κέντρου της Κηφισιάς -από τις 15:00 έως τις 24:00- διαδραστικά projects, προωθητικά και Info desks, όπου θα ενημερώνουν και θα παρέχουν δωρεάν τις υπηρεσίες τους. Στόχος των δράσεων, αλλά και της εκδήλωσης συνολικά, είναι να δημιουργηθεί ένα θετικό εορταστικό κλίμα στην Κηφισιά, αλλά και γενικότερα στην Αθήνα που θα οδηγεί σε μία διασκεδαστική shopping εμπειρία μέχρι αργά το βράδυ.

Ο ετήσιος στόχος εκδηλώσεων ανέρχεται στους τρεις. «Εάν ο επιχειρηματικός κόσμος αγκαλιάσει το Christmas night shopping θα κάνουμε σαφώς κι άλλες εκδηλώσεις» τόνισε ο κ. Καραβάνης. 

Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»

Σε συνεργασία με τους διοργανωτές του «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» και κατόπιν συνεννόησης με τον δήμαρχο Γιώργο Θωμάκο τοποθετήθηκαν, για πρώτη φορά φέτος στην Κηφισιά, σε ορισμένα σημεία του κέντρου τα αυτοκίνητα-φιναλίστ του διαγωνισμού «Αυτοκίνητο της χρονιάς 2017». «Αν τα μετρήσετε όμως σήμερα θα παρατηρήσετε πως ένα εξ αυτών δεν είναι πλέον την πρωταρχική του θέση» δηλώνει με πικρία ο πρόεδρος του Συλλόγου. 

Ο στόχος αυτής της συνεργασίας ήταν η συμμετοχή των δημοτών –έως τις 8 Δεκεμβρίου- αλλά και το υπόλοιπο αγοραστικό κοινό της Κηφισιάς στην εκλογή του νικητήριου αυτοκινήτου. Δίδοντας με την ψήφο τους, κατά νου των τελικών κριτών, το κριτήριο της δημοτικότητας. 

Το Δ.Σ. του Συλλόγου αντιμετωπίζει τώρα πρόβλημα με το εγχείρημα αυτό, κυρίως λόγω «έλλειψης αποφασιστικότητας από τη μεριά του Δήμου», όπως μας δήλωσε ο κ. Καραβάνης. «Ο δήμαρχος, ενώ στην αρχή αγκάλιασε εγκάρδια, με τον χαιρετισμό του, τη δράση αυτή ανάδειξης αυτοκινήτου της χρονιάς 2017, υπέκυψε εν τέλει στις επιθυμίες των πολιτών και αθέτησε τον αρχικό λόγο του έναντι του Εμπορικού Συλλόγου» με αποτέλεσμα να αποσυρθεί μια χορηγία. 

Πηγή: Εφημερίδα Τύπος Κηφισιάς